What's new
H1ssss
Reaction score
22

Profile posts Postings Awards About

  • Hello Agora's, I haven't been active lately. Been a rough time as of lately. I got back from the hospital yesterday and I am ready to come back.
    ChronosTheMad.mxtps
    ChronosTheMad.mxtps
    Welcome back, we've been keeping the forums warm for you.
    star trek smoking GIF
    • LOL
    Reactions: H1ssss
    Hey, I'm gonna be around all night so lets hang out and talk a little bit
    • Coffee (Like)
    Reactions: IlluminatiPirate
    vaporghoul
    vaporghoul
    Incredibly late but if you want to add me on discord my tag is vaporghoul#5148
    • Coffee (Like)
    Reactions: H1ssss
    H1ssss
    H1ssss
    Don't use discord sorry.
    vaporghoul
    vaporghoul
    I'm pretty sure the forums also have dms or not idk. Not too active at the moment bc school :PepeHands:
    • Coffee (Like)
    Reactions: H1ssss
    What do yall think of reddit taking down wallstreet. I am part of it and I love it. #OccupyWallstreet
    • Pepsi (Enjoyment)
    Reactions: IlluminatiPirate
    IlluminatiPirate
    IlluminatiPirate
    And what the hell does this have to do with minorities??
    • Coffee (Like)
    Reactions: H1ssss
    IlluminatiPirate
    IlluminatiPirate
    Lastly, the wallstreet assholes are betting for gamestop to fail so why care about the billionare hedgefund guys and not the gamestop employees??

    You're just plain ignorant
    • Coffee (Like)
    Reactions: H1ssss
    Memoryhead
    Memoryhead
    if you care about gamestop employees, why are you applauding and defending the collapse of their value? what do you think their 401ks and employment will look like when gamestop goes under? all this did was make their collapse worse and more potent. you don't give a shit about gamestop employees, you care about figting against some corruption/injustice that doesn't actually exist.

    shortsighted children
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Macintosh Cafe.FM
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
    TribalNightmares: a cow is stinky